Page 8 - זרעים-שבט תשפ"ד-ינואר 2024
P. 8
מקומי זה הכי
יוזמת הקנייה מעסקים מקומיים תופסת תאוצה • גם התנועה מתגייסת
בחנות בבת-ים "פתאום הבנו כמה כסף משקיעים "לאנשים יש כוח להשפיע דרך קנייה רננה ארלן >>>
במלחמה וכמה כוח יש לנו לסייע בנידון. כחול-לבן" ,אומרת ספיר והבה ,רכזת
בתקופה שבה כולנו מחפשים היכן לתרום גרעיני יונתן" ,בעזרה לבתי עסק בשכונה מלחמה כלכלית
ולעשות ,המחשבה שרק יציאה למסעדה ובעיר ,לעסקים של משפחות מגויסים
תורמת למאמץ המלחמתי משמחת מאוד. ובכלל לחנויות של אזרחים שנפגעו מלחמת חרבות ברזל הביאה איתה המון
המיזם לעידוד בעלי עסקים מקומיים מהמלחמה .בפעולה קטנה אצלנו אנחנו איומים ואתגרים ,ולכן גם אין-ספור
קורם עור וגידים ,ואנחנו רק בהתחלה של יכולים לחולל שינוי גדול לעסקים .זה התנדבויות ויוזמות סיוע למי שזקוקים
יעזור לעסקים להתקיים ויסייע לצמיחת לכך .אחת מזירות הפעילות במלחמה
דרך ארוכה וטובה" ,מסכמת והבה. נגד אויבינו היא המערכה הכלכלית,
הכלכלה הישראלית". שבה מלבד הוצאות המלחמה ,שכוללות
מצב הרוח הלאומי כדי להעלות את המודעות לסוגיה הלכו חימוש ותשלום לחיילי המילואים ,פגעה
חברי המחלה בעצמם לקנות בחנויות גם בשוק התעסוקה הישראלי .המצב
הצורך הכלכלי בימים אלה הוא לא רק אלו .כמו כן חילקו חברי גרעין יונתן הביא לידי ירידה במספר המועסקים
בדחיפה של אזרחים לקנות בעסקים ברחבי הארץ דבקיות (סטיקרים) שיצרו ובהיקף הצריכה של תושבי המדינה ,וזה
מקומיים אלא גם בעידוד בעלי העסקים. ובהן סיסמאות לעידוד קנייה מעסקים גורם לירידה בהכנסות המדינה ממיסים
"חשוב לשמור על המורל ועל האחדות מקומיים .כמה מהלהיטים" :עשינו עסק,
בעם" ,אומר לנו מאיר בן חיים ,בעל עסק קונים כחול-לבן" ,ו"לפני שהולכים ולפגיעה בבעלי עסקים.
בבת ים שקיבל ביקור עידוד מחברי גרעין הצורך לחזק את הכלכלה ולתמוך
יונתן של סניף התנועה המקומי" .אנחנו רחוק – קונים קרוב". בעסקים קטנים נעשה דחוף יותר בזמן
עסק של מיני-סטוק (שדרות העצמאות מלחמה ,אך האתגר הכלכלי מדובר פחות
75בת ים ,מוזמנים!) .העסק פרח לפני ספיר והבה: מהאתגר הצבאי והביטחוני .כדי להעלות
המלחמה ,בדיוק עלה על המסלול אחרי “לאנשים יש כוח להשפיע את המודעות לבעיה ולניסיונות למציאת
שסיימו ברחוב את בניית הרכבת הקלה, דרך קנייה כחול-לבן בעזרה פתרונות קמו יוזמות לעידוד קנייה
ובפרוץ המלחמה הפסיקו להגיע לקוחות. לבתי עסק בשכונה ובעיר, מעסקים מקומיים או מעסקים שבבעלות
"בחודש הראשון היינו סגורים ממש ,וגם לעסקים של משפחות מגויסים מילואימניקים .מהבולטים שבמיזמים
לאחר מכן המכירות ירדו בחמישים אחוז ובכלל לחנויות של אזרחים האלה :תשדירי פרסומות לעסקים כחול-לבן
לפחות" ,הוא משתף" ,אבל עם ישראל חי שנפגעו כתוצאה מהמלחמה" בערוצי הטלוויזיה ופעילי רשת שמעלים
וחזק ,ולא מתייאשים לרגע .אנחנו משתקמים
ומחכים לכם שתבואו לקנות מהעסקים שלנו פוסטים ברשתות לתמיכה בעסקים.
ומהעסקים כאן בסביבה .חשוב לשמור על גם תנועת בני עקיבא הצטרפה למאמץ
המדינה ועל העם שלנו בכל תחום .אנחנו המלחמתי-כלכלי .מחלקת מעורבות
חברתית בשיתוף תחום
אוהבים אתכם ומצפים לכם". הקיימות התנועתי קיבלו
עליהם את הטיפול בנושא
העסקים המקומיים והכלכלה
הישראלית .הם חקרו את
הנושא ויצאו בתוכנית סיוע עם
הסניפים.
ביטאון תנועת בני עקיבא בישראל 8

