Page 4 - זרעים - שבט תשע"ז
P. 4

‫במתתנמודעתה‬

                                                             ‫סיירת תקשורת‬

                                                             ‫קרדיט‪ :‬נתנאל אפק‬
                                                                                                                                                       ‫קרדיט‪ :‬עינב חיון‬
                                                             ‫סניף רחובות בפעילות חודש יובל‬
‫סיליקון חורף ‪ -‬מגדילים את התנועה ‪ /‬אביבה ניסנבוים‬
                                                                      ‫מציינים את חודש יובל ‪ /‬אריאל תורג'מן‬
‫לפני שבועות מספר התקיים במדרשת ִחספין סיליקון חורף‬
‫לקומונריות התנועה מכל רחבי הארץ‪ .‬הסיליקון עסק בנושא‬             ‫בחודש האחרון התקיים בתנועה חודש יובל‪ ,‬שמטרתו לחשוף‬
‫'מגדילים את התנועה' והכניסה לתהליך חורף – תקופה מצוינת‬          ‫את פעילי התנועה לחניכי שבט יובל – שבט לפעילים בעלי‬
                                                                ‫צרכים מיוחדים‪ .‬במהלך החודש עסקו הסניפים בפעילויות‬
             ‫לבניית תהליכים משמעותיים בסניפים ובתנועה‪.‬‬
‫הסיליקון סבב סביב הנושא השני – 'ופרצת' – ודגש מיוחד ניתן‬                                                   ‫הקשורות לנושא‪.‬‬
‫על התת‪-‬נושא שהתנועה תתמקד בו במהלך החורף‪' :‬מגדילים את‬           ‫"התנועה בחרה לייחד חודש לעיסוק בקבלת האחר שנמצא אתנו‬
                                                                ‫בסניף ובסביבה הקרובה שלנו"‪ ,‬מספרת אוריה חזן‪ ,‬ראש מחלקת‬
                                                   ‫התנועה'‪.‬‬     ‫חינוך מיוחד בתנועה‪" .‬מטרת החודש היא לעזור לנו לראות איך נוכל‬
‫במהלך הסיליקון חולקה החוברת 'דרכה של התנועה' – אוסף‬
‫פסקאות של הרב קוק זצ"ל המייצגות את הבסיס המחשבתי שעליו‬              ‫לקבל כל אחד ששונה מאתנו; כן‪ ,‬גם אם יש לו צרכים מיוחדים"‪.‬‬
‫מושתתת התנועה‪ .‬החוברות יגיעו בהמשך גם לסניפים ויילמדו‬           ‫"כחלק מפעילות החודש בסניפים רבים ברחבי הארץ עשו 'הפנינג‬
                                                                ‫יובל'‪ ,‬ובו המחישו לחניכי הסניף כל מיני לקויות שמתמודדים אתן‬
                                                 ‫בחברותות‪.‬‬      ‫אנשים החיים בחברה שלנו"‪ ,‬מספרת מדריכת יובל ממחוז מרכז‪.‬‬
‫בערב הסיליקון נערך 'הזיץ המסורתי' – ערב שירי בני עקיבא‪.‬‬         ‫"דרך התחנות בהפנינג הצליחו החניכים ואנשי הקהילה לחוש מעט‬
                                                                ‫את התחושות של האדם המוגבל והבינו קצת יותר את המוגבלויות‬
               ‫שרו בו שירים מוכרים ושירים חדשים‪ ,‬וגם רקדו‪.‬‬
‫"רק דרך השירה אפשר באמת לבנות חבורה‪ .‬יש בשירה משהו‬                                                               ‫שהוא חווה"‪.‬‬
‫עצמתי ומחבר‪ ,‬וזה מה שהרגשתי שקרה שם כששרנו ורקדנו יחד‬           ‫"בזכות חודש יובל הסניף זוכה להכיר טוב יותר את חניכי שבט יובל‬
‫לקול שירי התנועה"‪ ,‬מספרת אחת הקומונריות בסיליקון‪" .‬היה‬          ‫ונוצרו חברויות חדשות"‪ ,‬מספרים עמיעד אפל ואליענה כהן‪ ,‬מדריכי‬
                                                                ‫שבט יובל בסניף בית וגן ירושלים‪" .‬אם עד עכשיו הייתה חלוקה של‬
                      ‫סמינריון מושקע עם תוכן מעניין וחשוב"‪.‬‬     ‫'חניכי הסניף' ו'חניכי שבט יובל'‪ ,‬עכשיו אין חלוקה חוצצת ביניהם –‬

                                                                                        ‫יש שיח בין כל חניכי הסניף‪ ,‬וזה מדהים!"‬

‫����������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� ‪������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������� 4‬‬
   1   2   3   4   5   6   7   8   9