Page 14 - זרעים-ניסן תשע"ח
P. 14

‫צ'ופרים‬

                                                                                    ‫מקל – ולכתוב עליו "זה מקל עליי"‬
                                                                               ‫ לכתוב‪" :‬ללכת ארבע אמות בארץ ישראל‬
                                                                               ‫זו מצווה‪ ,‬אז בהצלחה ב‪134,457,853-‬‬
                                                                               ‫מצוות שמחכות לך!" ולהוסיף תמונה‬

                                                                                                             ‫מתאימה‬
                                                                                     ‫ לשים דגני 'כריות' בשקית ולכתוב‪:‬‬
                                                                                     ‫"היה כל כך מעייף‪ ,‬עכשיו רק צריך‬
                                                                                   ‫כרית‪ ,‬שמיכה וישר למיטה‪ ,‬לילה טוב"‬
                                                                               ‫  לתת מוצץ אמיתי או סוכרייה ולכתוב‪:‬‬
                                                                               ‫"לילה ראשון בלי אימא – אנחנו כאן‬

                                                                                                           ‫בשבילכם!"‬
                                                                               ‫  לחלק נחשי גומי ולכתוב‪" :‬לפני שנכנסים‬
                                                                               ‫לשק"ש או נועלים נעליים – זהירות!‬

                                                                                        ‫בדקו אם יש נחש! לילה טוב ‪"):‬‬
                                                                                ‫ אם אתם ממש רוצים לפנק את החניכים‬

                                                                                    ‫תביאו חבילת מגבונים ותחלקו להם‬
                                                                                                 ‫בדרך להתרעננות קלה‬

      ‫חידות לאוטובוס‪:‬‬                                                          ‫מורלים‬

           ‫פיל במקהלה – פילהרמוניה‬                                                ‫"כי לנו הקצב ולנו המורל‪ ,‬אם‬
                ‫פיל מתעמל – פילטיס‬                                                   ‫אתה לא מסניף (איזה סניף‬
                    ‫פיל מסנן – פילטר‬
                  ‫פיל במצלמה – פילם‬                                                 ‫אתם?!)‪ ,‬אז מי אתה בכלל‪"...‬‬
               ‫פיל בפייסבוק – פרופיל‬                                            ‫יש לי סניף ‪ -‬ככה ככה‪ ...‬ומתוכו‬

            ‫עיר של פילים – פילדלפיה‬                                                  ‫יוצא מורל – ככה ככה ככה!‬
            ‫פיל שעולה לארץ – מעפיל‬                                                                     ‫תנו לי א‪...‬‬
         ‫פיל שמניחים בבוקר – תפילין‬                                                                     ‫תנו לי ח‪...‬‬
                                                                                                         ‫תנו לי י‪...‬‬
                 ‫פיל שמגדיל – מכפיל‬                                                                     ‫תנו לי מ‪...‬‬
                    ‫פיל סטייק – פילה‬
                                                                                  ‫ומה יצא? אחים‪ ,‬אחים‪ ,‬אחים‪,‬‬
                 ‫פיל דג – גפילטע פיש‬                                                                ‫אחים‪ ,‬אחים!‬

‫מכינים פתקים ובהם משימות שחניך צריך לגרום לחניך אחר לעשות (בגבול הטעם‬           ‫שמחה‪ ,‬שמחה‪ ,‬שמחה‪ ,‬שמחה‪,‬‬
  ‫הטוב‪ ,‬מדריכים‪ ,‬תהיו אחראים!)‪ ,‬כמו‪" :‬עליך לגרום לפלוני לשיר את השיר 'סתם'"‪.‬‬                               ‫שמחה!‬

‫בתחילת המסלול נותנים לכל חניך פתק בלי שהאחרים ידעו מה כתוב בו‪ .‬כל חניך צריך‬              ‫אש‪ ,‬אש‪ ,‬מלחמה סניף‬
‫למלא אחר הוראות הפתק‪ .‬ברגע שהוא מצליח‪ ,‬הוא מקבל את הפתק ממי שהופיע בפתק‬             ‫(איזה סניף אתם?!) מעצמה!‬

   ‫שלו‪ .‬המטרה היא להשיג כמה שיותר פתקים במהלך הטיול ולשמור על הפתק שלך‪.‬‬

‫קונטקט – חניך אחד בוחר מילה ואומר את האות הראשונה של המילה‪ .‬שאר החניכים‬
‫צריכים לחשוב על מילים שמתחילות באות שציין‪ .‬הם צריכים לרמוז זה לזה בדיבור מה‬
‫המילה שהם חושבים עליה‪ .‬ברגע שחניך מבין על מה חברו חשב‪ ,‬הוא אומר‪" :‬קונטקט!‬
‫‪ ,"3 ,2 ,1‬ושניהם אומרים את המילה‪ .‬אם זו הייתה אותה מילה‪ ,‬החניך הראשון נותן את‬
‫האות הבאה במילה שלו והשאר צריכים לחשוב על מילה שמתחילה ברצף האותיות‬
‫שנתן החניך‪ .‬מילה שנאמרת ללא 'קונטקט' – נפסלת‪ .‬החניך הראשון יכול לפסול מילים‬

                   ‫על ידי אמירתן‪ .‬המטרה היא לגלות את המילה של החניך הראשון‪.‬‬
   9   10   11   12   13   14   15   16