איתור סניפים וכפרי בוגרים
פתיחה: סבב כל אחד אומר מהי מוגבלות ואיך לדעתו זה בא לידי ביטוי בחיי היום יום של ילד מוגבל. שאלה- למה יש נטייה לצחוק/ להתרחק מאנשים בעלי מוגבלויות? מה מפחיד/ מרתיע בהם?
משחק תופסת על רגל אחת בלבד. החניך ירגיש מה היא התמודדות נכות פיזית.
משחק ששמים אוזניות לחניך אחד והוא לא שומע כלום וחניך אחר אומר לו מילה והחניך צריך להבין מה הוא אומר על ידי קריאת שפתיים. תהיה הבנה של נכות שמיעה.
משחק פרה עיוורת
וכן על זה הדרך
סיכום:
דיון: אחרי שהרגשתם בעצמכם מהי מוגבלות, איך עכשיו תתייחסו לבעלי מוגבלות?
לכל אחד מאתנו יש מוגבלות מסוימת, ומי שיש לו את זה חיצוני זה לא עושה אותו בן אדם פחות טוב. אפשר אפילו להעריך אותו על ההתמודדות שלו.
למדנו איך לקבל את השונה ולהבין שכולנו שווים וכולם מתמודדים.
מה צריך להביא/להכין?
אוזניות, מטפחת לכסות את העיניים