איתור סניפים וכפרי בוגרים
פתיחה: מתודה לפני הפעולה: לפני הפעולה החניכות יתבקשו לכתוב על פתק בן אדם/מקום/חפץ שלא מכבדים אותו, לדוגמא: מורה/סניף/סידור.
הפתיחה תורמת להמשך הפעולה בכך שהחניכות באות מסוקרנות לפעולה ורוצות לשמוע מה תהיה הפעולה!
גוף
שלוש בנות נבחרות להכין הצגה, לאחר שהם מכינות את ההצגה עליהם להציג אותה בפני השבט, מבקשים מהשבט להפריע ולא לתת להם להעביר את ההצגה, מבקשים מהבנות להציג בפעם השנייה, ובפעם הזאתי מבקשים מהשבט כןן להקשיב ולהתעניין בהצגה, לאחר מכן שואלים את בנות ההצגה איך הם הרגישו ואיזה שוני היה בין שתיי ההצגות.
הנחש בא- אם החניכות יקפצו כאשר החבל יגיע אליהם, כך החבל לא יפגע בהם, כלומר אם הם יכבדו אותו ,הוא יכבד אותם.
סיכום:
העברת המסר תתבצע בשני חלקים, חלק ראשון אנו נפרוס את הפתקים שהם הכינו בשטח הפעולה ונעבור פתק פתק ונשאל למה צריך לכבד אותו? וכך באמת החניכות יבינו שצריך לכבד את כולם! ובחלק השני אנו נקריא להם סיפור שמדבר על כבוד האדם, נבקש מהם לקבל החלטה שתשפיע על השבט בעניין הכבוד
מה צריך להביא/להכין?
טקסט להצגה קצרה, חבל, להדפיס את הסיפור על הכבוד