איתור סניפים וכפרי בוגרים
איך יוצרים הקשבה בפעולה וגורמים לחניכים להיות מעורבים בנושא המדובר בפעולה וליישם אותו? הרי קשה מאד למצוא לכל פעולה מסר/ רעיון שרלוונטי לחיי החניכים בהווה ויסקרן אותם מאד.
קשה ללמד את כל התורה בתשובה קצרה. לכן, כמה דגשים:
.
על מנת להעביר פעולה מוצלחת בה החניכים שותפים קודם כל נקפיד:
.
על מקום ישיבה שקט, ללא המולה מסביב.
.
הכנה נאותה ורצינית שלנו, לא רק בהליכה בדרך אל הסניף…
.
התלהבות כנה שלנו בעת הצגת הנושא או הפתיח.
.
ניסיון להציג סיפור או דילמה מעוררים להבעת עמדה או למחשבה (ולאו דווקא רלוונטיים לחיי החניך).
.
שבח לחניכים הנוטלים חלק פעיל בפעולה.
.
שימו לב: לא כתבתי כי אחד הרכיבים הוא הכנת צ’ופרים!!