מהלך הפעולה
.
את הזמן באוטובוס יש לנצל ללימוד שירים חדשים שילהיבו אותם, לבילוי עם החניכים והיכרות מעמיקה. אסור לתת לאף חניך לשבת לבד, ומאד לא רצוי לשבת מקדימה בעוד החניכים מתפרעים להם.
.
- הוא והיא
.
- חידות בציורים
.
- 2 טורים- מי שמעביר הכי מהר
.
- לא נפסיק לשיר
.
- שירים באותיות
.
- בינגו דרך (כותבים 9 דברים כמו עץ, משאית, רמזור וכו’, ומה שהם רואים הם מסמנים)
.
- “מי יכול להצביע”
.
- לספר את סיפור כיפה אדומה בלי “אאא” “ו…” “אז”
.
- טריוויות למיניהן
.
- אורלי מזגנים בע”מ (צריך לסגור אחד לשני את המזגנים בלי שישימו לב)
.
- “גלגל העצירה”- שמים חצים על הגלגל של אוטובוס, וכל אחד בוחר חץ וזה שהחץ שלו היה למטה בעצירה זוכה!
.
- שבע בום.
.
- הראשון שמביא לי.