איתור סניפים וכפרי בוגרים
הפעולה בנויה לפי 4 שלבים לפי הרמות של הנתינה: לאחר כל שלב מביאים לקבוצה חלק מהפאזל כשבצד השני כתוב המסר(מצורף החלקים של המסר):
שלב א': אני נותן לחברה וגם מרויח
נותנים לכל חניך שיפוד שבקצה שלו מרשמלו. אומרים לחניכים לשים את השיפוד בפה כשהמשמלו בקצה השני. אסור להשתמש בידיים. המטרה: לאכול את המרשמלו. א"א לעשות את המשימה ללא עזרת החבר. לאחר זמן, הם יבינו שכל אחד צריך להאכיל עם המרשמלו שלו את החבר שלו.
שלב ב': אני נותן לחברה ולא קרה לי כלום
נשחק תופסת כיפים
שלב ג': אני נותן לחברה כשהיא צריכה
משחקים תופסת כיפים, אך הפעם נותנים לחניכים מקל ואומרים שמי שמחזיק את המקל אסור לתפוס אותו, וכדאי להוסיף שאם רואים חבר שעומדים לתפוס אותו כדאי לרוץ לתת לו את מקל כדי שלא יתפס.כדאי שבהתחלה המדריכים יהיו התופסים.
שלב ד': אני נותן לחברה כי אני אוהבת
נותנים לכל חניך שם של חניך אחרת, מביאים חומרי יצירה או צבעים וכל אחד מכין ציור או יצירה לחבר. כדאי לחלק מי מביא למי בצורה חכמה כדי לגבש את השבט.
הפעולה בנויה לפי 4 שלבים לפי הרמות של הנתינה: לאחר כל שלב מביאים לקבוצה חלק מהפאזל כשבצד השני כתוב המסר(מצורף החלקים של המסר):
שלב א': אני נותן לחברה וגם מרויח
נותנים לכל חניך שיפוד שבקצה שלו מרשמלו. אומרים לחניכים לשים את השיפוד בפה כשהמשמלו בקצה השני. אסור להשתמש בידיים. המטרה: לאכול את המרשמלו. א"א לעשות את המשימה ללא עזרת החבר. לאחר זמן, הם יבינו שכל אחד צריך להאכיל עם המרשמלו שלו את החבר שלו.
שלב ב': אני נותן לחברה ולא קרה לי כלום
נשחק תופסת כיפים
שלב ג': אני נותן לחברה כשהיא צריכה
משחקים תופסת כיפים, אך הפעם נותנים לחניכים מקל ואומרים שמי שמחזיק את המקל אסור לתפוס אותו, וכדאי להוסיף שאם רואים חבר שעומדים לתפוס אותו כדאי לרוץ לתת לו את מקל כדי שלא יתפס.כדאי שבהתחלה המדריכים יהיו התופסים.
שלב ד': אני נותן לחברה כי אני אוהבת
נותנים לכל חניך שם של חניך אחרת, מביאים חומרי יצירה או צבעים וכל אחד מכין ציור או יצירה לחבר. כדאי לחלק מי מביא למי בצורה חכמה כדי לגבש את השבט.