איתור סניפים וכפרי בוגרים
פתיחה- שתי קבוצות שונות מציגות סצנה של דיון בכנסת : מחלקים אותם לשתי קבוצות שבכל קבוצה כל ילד מקבל תפקיד של נציג של מגזר אחר ( חרדי, ערבי וכדו..) בקבוצה הראשונה הנציגים לא יכבדו אחד את השני וכך לא יגיעו לפשרה ובקבוצה השנייה הנציגים לא יעליבו אחד את השני וידברו בשפה יפה ויעריכו את הדעות אחד של השני וכך כן יגיעו לפשרה והסכמה.
גוף-
משחק- “שני כלבים ועצם”- בוחרים שני ילדים שיריבו בניהם וכך יהפכו את המשחק ללא נעים לשאר חברי הקבוצה.
לאחר המשחק עושים דיון ושואלים: האם המשחק היה נעים? למה היה לא נעים? איך אפשר שתקריות כאלה לא יקרו? ועוד..
לבסוף מגיעים להסכמה על כך שכדי למנוע דברים כאלה צריך לכבד אחד את השני למרות התחרות ולמרות היריבות צריך לדעת מתי לעצור ולתת כבוד
סיכום: מדברים על מה שהיה ,למה חשוב לכבד? מה עושים כדי לשנות את זה? למה חשוב לשנות?
מה צריך להביא/להכין?
בקבוק, תחפושות להצגה של הדיון בכנסת ( זקן של חרדי , כאפייה של ערבי ועוד…)