מעבר לתפריט (מקש קיצור 1) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 2) מעבר לאזור חיפוש (מקש קיצור 0) מעבר לתוכן העמוד (מקש קיצור 3)

מזכ”ל התנועה על לכתו של מו”ר הרב דרוקמן

חברי בני עקיבא היקרים-
חברי מליאה, פעילים, קומונריות, צוותים, בוגרים, הורים וכלל חניכי התנועה
 
עם הדלקתם המלאה של כל נרות החנוכה, ברגעים המיוחדים של העלאת הנרות נלקח מאתנו מורנו ורבינו הרב חיים מאיר דרוקמן זצ"ל. הלב כואב והמילים נעתקות אך מורה הדרך שהאיר את דרכה של תנועתנו במשך עשרות בשנים התבקש לישיבה של מעלה ועלה לגנזי מרומים.
 
אתמול בלילה עם היוודע הבשורה הקשה הגעתי בשמכם ובשמה של התנועה אל מיטתו של מו"ר  ביחידת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם והצטרפתי לאמירת התהילים ולרגעי השירה והכאב של משפחתו היקרה, באותם רגעים עלתה הזעקה שממחישה כל כך את מה שחש הלב: "מן המיצר קראתי י-ה ענני במרחב י-ה". במקביל לפרידה ממו"ר בבית החולים, הגיעו נציגי התנועה חברי הצוות המוביל לישיבות ההיערכות ללוויה ולהכנות לקראת דרכו האחרונה של הרב דרוקמן זצ"ל.
 
המילים כאמור נעתקות אבל כחברי בני עקיבא אנו חבים לרב חוב עצום שבא לידי ביטוי במילותיו האחרונות בכינוס פומבי, מילים שנאמרו במוצאי שבת הארגון בפני חניכי סניף מרכז שפירא וכך אמר הרב: "חברי בני עקיבא היקרים מאוד: דעו לכם שאתם שייכים לתנועה גדולה וחשובה, בני עקיבא! בני עקיבא שינו את המציאות בעם ישראל ביחס לדברים היסודיים ביותר: ביחס לתורה וביחס לארץ ישראל זה עשו בני עקיבא. כל מה שיש היום בלימוד התורה, היסוד התחיל בסניפי בני עקיבא ובהקמת ישיבת בני עקיבא". הרב שידע לומר שהיסוד התחיל בבני עקיבא נתן את כל כולו כדי להמשיך את המהפיכה המפוארת של תנועתנו והיה שותף מלא להתייעצויות, להכוונה, לוועידות, למליאות התנועה ובעיקר היה משקה את תנועתנו ללא הרף בתורה גדולה, רעננה ועמוקה מתוך אמון ענק בדור, בתנועה ובמעלה הדרך בה אנו צועדים ועולים.
 
כחברי התנועה אנו נערכים להשתתף בלווית הרב דרוקמן זצ"ל ובמקביל ייערכו פעילויות שונות במהלך כל השבוע הקרוב הן ברמת פעילים, הן ברמת קומונריות והן ברמת הסניפים.
 
אתמול לאחר פרסום האבידה הגדולה אחת השיחות הראשונות שקיבלתי היו של מזכ"ל הנוער העובד והלומד ודרור ישראל שביקש לנחם ולחבק. בעיני, שיחת הטלפון  הזו ביטאה שהרב דרוקמן לא היה רק של בני עקיבא אלא הרב דרוקמן היה מהדמויות שהשפיעו על עם ישראל כולו, רב שהיה שייך לכלל ישראל וכנראה לא לחינם התעלתה נשמתו אחרי העלאת כל הנרות ואחרי החיבור העמוק של כל הגוונים עליו עמל הרב באהבתו הענקית לעם הזה על כל גווניו וסגנונותיו.
 
קצרה היריעה מלהכיל את הלב הענק והטהור שהיה לרב דרוקמן ואת העוצמות האדירות שהעניק הלב הזה בחיבור לתורה, לעם ולארץ אבל ברגעים בהם נדם הלב מוטל על תנועתנו להעמיק במורשתו, לצעוד בדרכיו ולהתפלל ששומע קול תפילות יקבל את הדמעות והתפילות, להתפלל שהקב"ה ינחם את המשפחה המופלאה, את כל תלמידיו, את עם ישראל ואת תנועתנו היקרה ובעז"ה נתפלל שנדע להאיר עוד אור גדול מכוח האור שעלה לגנזי מרומים ונזכה שהאור הגדול שנאיר יהיה לזכותו ולעילוי נשמתו הטהורה.
 
תהא נשמתו צרורה בצרור החיים
בשורות טובות ובברכת חברים לתורה ועבודה
יגאל קליין, מזכ"ל התנועה