מעבר לתפריט (מקש קיצור 1) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 2) מעבר לאזור חיפוש (מקש קיצור 0) מעבר לתוכן העמוד (מקש קיצור 3)

בואי להשפיע, להיות קומונרית

שמיניסטית יקרה!

את שהדרכת, את שהיית פעילה בחבריא ב', את שהיית שותפה לתרומה ולמעורבות בקהילה כחברה בתנועת בני עקיבא. מתלבטת ודאי כעת מה לעשות שנה הבאה בשרות הלאומי שלך. כאחת שהתחנכה בתנועה, ודאי את רוצה ששנתיים אלו יהיו מלאות בעשייה, תרצי מקום בו תוכלי למצות כמה שיותר את כוחותייך וכישרונותייך. מקום בו תהיה שליחה אמיתית!

ודאי חלפה לך בראש המחשבה להיות קומונרית, רצינו לספר לך קצת יותר על התפקיד. הקומונרית היא ראש הסניף, זו אשר מניעה תהליכים בסניף ובקהילה לתפקיד גדול כמו זה נדרשים: רוח שליחות, אמונה בכוחו של הנוער, ראש גדול, יכולת תקשורת עם אנשים, יכולת עבודה מול מספר גורמים, חשיבה חינוכית וכו'. התפקיד הוא גדול ומגוון, ופועל בעוצמות שונות בסניפים השונים.

תנועת בני עקיבא מונה למעלה מ 75,000 חניכים ו 300 סניפים הפזורים ברחבי הארץ מאילת שבדרום עד קרית שמונה שבצפון ובהם מגוון רחב מאוד של סוגי אוכלוסיה והתיישבות שונים כגון: ישובים גדולים, ישובים קטנים, סניפי עולים וסניפי שכונות, סניפים שפועלים בעיר, מושבים קיבוצים עיירות גדולות ועירות קטנות. בכל סניף האתגר הוא שונה, והעבודה עם הקהילה היא אחרת. בנוסף בכל שנה נפתחים סניפים חדשים ברחבי הארץ, הקמת סניף היא עניין לא פשוט אך מאוד משמעותי, שכן בניית המסורת, יצירת הווי סניפי, גיוס חניכים ומדריכים אלו הדברים איתם תתעסקי.

כאחת שפעלה בתנועה ודאי את יודעת מה משמעותית תרומתה של הקומונרית לסניף ולקהילה. אנו קוראים לך לקחת את המקל במרוץ השליחים ולהצטרף לשליחות משמעותית זו.

שלחי אלינו שאלון מועמדות ונזמין אותך לראיון אישי.

להורדת טופס מועמדות לקומונה נא ללחוץ כאן

או למילוי שאלון מקוון נא ללחוץ כאן

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המחלקה בטלפון: 02-5693136 או במייל: m-hr@bna.org.il

בברכת חברים לתורה ועבודה,

נועם הכהן אוריה, נגה פרשה והדס צויבל.